شاید به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مراکز ماساژ راهکار افزایش راندمان مراکز ماساژ باشد که باعث می شود، کارآفرین از راه اندازی مرکز ماساژ جدید امتنا ورزد.
از این رو لازم است برای استفاده از تجربات من به عنوان یکی از کارآفرینان این حوزه بهره ببرید .شاید با استفاده از این داده ها مجبور نباشید وارد این حوزه شوید و اگر وارد شدید زمان کمتری را برای ایجاد بهره وری مناسب صرف نمایید.
برای اینکه بهترین مکان ممکن را برای ایجاد و راه اندازی سالن های ماساژ بشناسید کار زیاد سختی ندارید. فقط کافی است کمی هوشمندانه به این موضوع بنگرید تا موضوع افزایش راندمان مراکز ماساز برای شما موضوع حل شده باشد.
من در این مقاله اسراری را برای شما هویدا می کنم که درک آن بسیار ساده است و جرات شما را برای ورود به این حوزه افزایش می دهد.






وقتی برای اولین بار با موضوعی به نام ( هتل شناسی ) مواجه شوید باور نمی کنید که این موضوع کاملا واقعی است . من به سادگی به شما می گویم که زمان بگذارید و کنجکاوانه به دنبال شلوغ ترین هتل ها بگردید و بهترین هتل های شهرتان را بشناسید و در کنار آنها یا فضایی نزدیک به آنها سالن ماساژ راه اندازی کنید.
یادتان باشد بهترین هتل ها زیبا ترین و خوش نقشه ترین ها نیستند بلکه شلوغ ترین هتل ها بهترین هتل ها هستند.
در نگاه اول احتمال می دهید که مشتریان و میهمانان آن هتل احتمالا مشتری شما خواهند شد ولی حقیقت ماجرا فراتر از این موضوع است.
با کمی دقت شما خواهید یافت که آن هتل موفق در آن منطقه به واسطه ی قرار گیری در نقطه ی مناسب توانسته موفق شود.
هر شهری از نظر من مانند ساختار یک آپارتمان خیلی بزرگ است که بخشی از آن برای استراحت مناسب است و هتل های موفق هم معمولا در اتاق خواب های یک شهر بزرگ ساخته می شوند و اگر شما به درستی بتوانید این مکان ها را با این نگاه شناسایی کنید خواهید توانست تیر اول را به هدف بنشانید و در مکان درست اقدام به راه اندازی یک مرکز ماساژ بنمایید.
زمان شناسی در موضوع افزایش راندمان مراکز ماساژ این نیست که شمادر چه سالی و چه ماهی اقدام به راه اندازی سالن ماساژ بنمایید بلکه منظور من این است شما بدانید در آن محدوده که سالن ماساژ می زنید فصل شلوغی هتلها و خلوتی هتل ها چه ماههایی است .
شما در ماهها ی خلوت تبلیغات بیشتری انجام بدهید تا کمبود مشتری هایتان جبران شود و در شلوغی هزینه ی تبلیغاتتان را پایین بیاورید .
ضمنا در را بطه با موضوع زمان شناسی لازم به توضیح است که باید دقیقا بدانید شلوغ ترین زمان مراجعه ی میهمانان شما چه زمانی از شبانه روز است . و معمولا مراجعین شما چقدر زمان دارند و بر اساس آن پکیج مورد نظرتان را تعریف کنید.
با این نگاه شما مساله ی درک زمان و موضوع زمان شناسی را بهتر درک می کنبد.
فرض کنید مراجعین به مرکز ماساژ شما کارمندانی هستند که از ساعت شش صبح تا هشت صبح به شما مراجعه می کنند و هر کدام نیم ساعت تا یک ساعت وقت دارند.
حالا شما پکیج مناسب برای این نیم ساعت را نداشته باشید ، قطعا راندمان شما بالا نخواهد رفت.
و یا شما درک کاملی از آغاز به کار خیلی زود در صبح گاهان را نداشته باشید و دیر هنگام سالن ماساژتان را باز کنید باز هم تیر شما به سنگ می خورد و موضوع افزایش راندمان مرکز ماساژ شما به فراموشی سپرده می شود.

انسان شناسی در افزایش راندمان مراکز ماساژ یعنی اینکه بدانید آدم های آن منطقه ی سکونت گاهی که انتخاب کرده اید چه مقدار غذا می خورند و از چه نوع غذاهایی استفاده می کنند و در واقع قوت غالبشان چیست.
با این شناخت شما متوجه می شوید که آنها معمولا چه نوع برنجی را به صورت فله برای خانه هایشان می خرند و شما می توانید با مراجعه به رستوران های نزدیک مرکز ماساژتان کشف کنید که چگونه باید قیمت گذاری مناسب را بر روی خدماتتان بگذارید.
مراجعه شود به بخش قیمت گذاری ماساژ بر اساس نرخ برنج
من نمی دانم آیا توانسته ام بصورت اجمالی همه ی مطالب را بگویم یا نه ولی امید وارم تا اینجا مطالب نوشته شده ارزشمند باشد.
من در این قسمت از مقاله با تکیه بر خوراک شناسی و نیاز شناسی توانستم به شما یاد بدهم که تعیین نرخ خدمات مصرفی محیط زندگی ما دقیقا ارتباط مستقیم دارد با نوع تغذیه افراد همان محیط از اجتماعی که در آن هستید.
فرض کنید به شما ملکی موروثی رسیده است، در جنوبی ترین نقطه ی تهران مثلا کهریزک. و این ملک به سرعت می تواند تبدیل شود به مرکز ماساژ. و این مرکز با درایت شما و با در نظر گرفتن ضوابط لازم به راه می افتد . اولین و مهم ترین کاری که میکنید باید کشف کنید چه نوع برنجی در آن منطقه مصرف می شود. فرض کنید برنج عنبر بو با کیلویی صد هزار تومان در تاریخ 14040129 که این مقاله منتشرش شده است نرخ برنج باشد.
شما این عدد را ضربدر ده کنید و نرخ پایه ی ماساژ را بر این اساس تعیین کنید.
اگر می خواهید تعداد مشتریانتان بیشتر باشد باید صد هزار توان را ضربدر هشت کنید و اگر برایتان تعداد مشتری مهم نیست این عدد را ضربدر دوازده کنید و نرخ یک ساعت ماساژ عمیق را که پر طرفدار است مساوی با آن عدد قرار دهید .
سپس خواهید دید که شما هم یک مرکز ماساژ موفق با راندمان بالا را در همان منطقه ی جنوبی ساخته اید.
حالا نوبت شما است که به موقع سر کار باشید و نیرو هایتان آماده باشند تا حسابی پول دربیاورید.
شما در هیچ مقاله ای مشابه این مقاله این دانش را کسب نخواهید کرد اگر نتیجه ی لازم را از این مقاله گرفته اید شما می توانید بهای این دانش را به من بپردازید و برای دریافت مشاوره حضوری و یاد گرفتن فوت کوزه گری به بنده مراجعه کنید.
شماره کارت 5022291049238270 به نام قاسم منهی برای همین موضوع تعیین شده است و هر چقدر این دانش برای شما ارزنده بود بهایش را بپردازید.
من یقین دارم یاد گرفتن هر تجربه و دانشی بهایی دارد و اگر بهای آن پرداخت نشود هیچ نتیجه ای برای یاد گیرنده ی آن باعث نخواهد شد
با احترام
برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.
021447098438
09031808888